veroniicakarlssons

Lycklig

Kategori: Allmänt

Ja, fy fan. Lite lullig e jag också, men vafan? Det får man väl vara en dag som denna? Skriver på google crome, de sparar tydligen utrymme på att skippa styckeindelningar så det är inte att jag e full ;)
Har precis skickat iväg Micke plus tre till på examensmiddag. Själv käkar jag rostmackor o sen ska jag ut en sväng med Aston innan jag byter om o sticker iväg! Ska hem till Mickes gamla klasskamrat o sen till Origo där Micke är o festa hela natten (eller till kl 2 när de stänger..).
Det här är faktiskt en bra dag, men för ca 7 timmar sen var det en skitdag. Skrev tenta i 3 timmar o 40 minuter. Brukar inte sitta så länge på tentor! Men fyra essäfrågor tar sin lilla tid.
Efter tentan var jag dock superlycklig! Åkte till stan o köpte blommor o bubbel till Anna som tog sin socionomexamen idag, åkte dit o käkade smörgåstårta och fikade och sedan hem o slog in paket till Micke innan han kom hem. Sen dess har vi firat. Det känns typ som att klockan är 23 men hon är bara 19, vilket betyder att jag ska parta i många timmar till!
Trevlig helg. Vi hörs när ja e nykter ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: