veroniicakarlssons

Maat

Kategori: Allmänt

Shit vad hungrig jag var nyss. Ibland lir jag sådär panikhungrig. De är asjobbigt. Jag visste att det skulle bli så idag, är när det går för långt mellan frukost och lunch. Jag måste käka lunch typ tre timmar efter frukost annars får jag magknip. Det fick jag idag. Nu har jag ätit så nu börjar det släppa, men satan vad ont det gör! Regelbundna mattideR är ju faktiskt att föredra, bättre på alla sätt!

Har suttit på skolan i drygt tre och en halv timme och pluggat järnet. Sen gick Micke till joibbet så då kan jag fortsätta plugga hemma så slipper bus va ensam o cjag slapp lägga pengar på mat i skoan för jag hade ingen matlåda. Win win.

Imorse var det invägning. Jag bryr mig inte så mycket vad det här gör med vikten, mer om det synliga resultatet och hur det känns i kroppen, typ att jag blir starkare och orkar mer. Förra veckan kan jag inte påstå att jag kände mig sådär jättestark, däremot känner jag att kroppen återhämtar sig snabbt så att jag kan köra många pass i veckan utan att kroppen helt dör. Men jag ser till att den får återhämta sig ändå. Iaf så var vikten -1,1 kg imorse så det var ju inte fyskam. Men heller inget mål för framtiden. Tycker dock jag har ätit mycket, och inte alltid nyttigt. Har både fikat och haft fredags och lördagsmys. Mindre sånt från och med nu och mer mat, då tror jag att det blir fina resultat!

Idag blir det iaf spinning om jag hinner. Har väldigt mycket plugg att fortsätta med. Ordning och reda, tenta på fredag! (Sen megafest för Micke tar examen!!!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: