veroniicakarlssons

Jag lever!

Kategori: Allmänt

Jag har njutit för mycket av min ledighet och suttit för lite vid datorn för att blogga! Men nu känner jag mig tvungen, har några stycken som tjatar nr det dröjer för länge mellan inläggen..

Så vad har hänt på senaste tiden? Jag har får 0% CSO  på jobbet vilket betyder att det kommer en hemlig gäst och köper mat och bedömer service, kvalitet och renlighet, allt var väldigt bra. Man kan bara få 0% eller 100%, finns inget mittemellan så antingen klarar man det helt, missar man på en punkt får man 100% och jag klarade det alltså helt. Eller inte jag ensam såklart, alla som jobbade under skiftet men det var mitt första skift! Micke köpte bubbel och jordgubbar för att fira vilket var mycket uppskattat :)

I lördags överraskade Fredrik oss med ett besök, vi åkte ner på stan och satt på Rex uteservering och hade jäkligt trevligt. Fredrik var smart och gick hem i tid, själv drack jag ett glas för mycket vilket blivit en dålig vana verkar det som men jag tror att jag har kommit på varför. Jag gick ner 13 kg i vikt för drygt ett år sedan. Jag är van att kunna dricka en viss mängd (ganska mycket) utan att ens känna av nåt. Nu klarar jag inte alls av samma mängd alkohol, nästan ingenting faktiskt. Dags att lära mig min nya nivå, annars får jag nog lägga alkohol på hyllan ;) Både jag o Micke var bakis i två dagar så det har varit lugna dagar..

Idag var vi iaf nere på stan o klippte oss, så ny är vi nyklippta inför Sthlmsbesöket. Imorn går tåget mot huvudstaden för att umgås md familj och vänner i en vecka! Ska bli jättemysigt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: