veroniicakarlssons

Sista dagen

Kategori: Allmänt

Vandringen vi var på var 7,8 mil lång och gick mellan Ammarnäs och Hemavan. Om ni vill läsa mer om sträckan kan ni göra det här. Sträckan är den sydligaste och därmed sista etappen på Kungsleden som sträcker sig mellan Abisko och Hemavan. Tanken var att vi skulle gå kungsledens första etapp också senare i sommar, men det verkar inte bli av. För min del är det inte aktuellt, jag har inte känt av mitt knä på ett år men har nu gjort det varje dag sen vi kom hem. Jag vill satsa på träningen igen och har heller inte något sug efter en till vandring den här sommaren. Men, den vandringen vi gjorde är jag väldigt glad att ha gjort, vi hade det roligt tillsammans och lärde oss mycket. Vi kommer ha minnen för livet och vi var ett riktigt bra team! Vi kommer göra vandringar i framtiden också, men lite kortare för att göra det till lite mer semester och lite mindre match ;)

Idag är sista dagen på min semester, känns både bra och dåligt. Börjar jobba kl 6 imorn, hade varit skönare att börja lite senare första dagen efter semestern men å andra sidan har jag ju varit ledig nu och vilat upp mig iaf en vecka så nu ska jag väl orka jobba på igen!

Igår passade vi på att gå ut o käka o dricka lite eftersom semestern tar slut nu. Har haft några riktigt fina sommardagar så det var riktigt gött att få sitta på en uteservering för första gången i år!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: