veroniicakarlssons

Visste ni?

Kategori: Allmänt

Att jag är typ det värsta planeringsfreaket? Det är sant. Avkoppling är att få skriva listor på saker som måste göras och planera maten för veckan som kommer. Vi har en städlista som ändras då och då så jag får planera om. Det gör heller inget om planeringarna spricker, då kan jag planera en gång till - bara roligare så! Om Micke vill att jag ska bli på bättre humör om jag kanske är irriterad så ber han mig skriva en lista så blir jag oftast glad ;) Haha, ja, alla har vi våra små egenskaper!

Detta är en ganska bra egenskap för mig i min framtid. Som lärare måste man planera MYCKET! Planera, planera om, genomföra, utvärdera och planera om. Om o om igen. Låter hur kul som helst tycker jag. Det är också passande på jobbet just nu när jag kör skift. Då måste jag planera vem som ska stå vart och när folk ska ha raster osv. Skitkul!

Ja, det var det jag tänkte berätta om mig själv idag! ;P

Kommentarer

  • Paula i pörtet säger:

    Du och Saija är så lika i mycket att jag blir mörkrädd! Hon och du kan bilda en klubb, planeringsklubben eller nåt...

    Kram

    2012-07-16 | 00:52:26
    Bloggadress: http://paulaz.se
  • Anna säger:

    Haha japp och så blir du lugn av att vanka fram och tillbaka - något som gör mig som åskådare stressad! ;-P

    2012-07-16 | 12:44:49

Kommentera inlägget här: