veroniicakarlssons

Hemma

Kategori: Allmänt

Äntligen hemma igen. Borta bra men hemma bäst stämde den här gången också! Jag lovar att det ska komma upp bilder från båder Berlin, möhippan och resten av tiden i Sthlm men jag har inte tid just nu. Jag kom hem i onsdagskväll och då var det mest bara att gå o lägga sig som gällde. Igårmorse gick jag upp o tog en långis med Aston innan jag jobbade 10-19 som blev 10-20.15... Sen åkte jag direkt till gymmet och efter äggmacka och dusch kallade sängen..

Idag tog jag "sovmorgon" till kl 8. Sen har jag skrivit färdigt en av två uppgifter som ska in innan jag får säga att jag har sommarlov. Nu är den iaf inskickad, den andra ska jag skriva nästa vecka, eller förhoppningsvis i helgen. Sen har jag vart på långis med bus och käkat lunch. Nu ska jag snart iväg till skolan där jag gjorde praktik och lämna tillbaka nycklar. Sen jobbar jag kl 14-23, ska hålla mitt första skift idag. Är lagom förberedd.. Men det ska nog gå bra!

Sen har jag ledig helg så då ska jag nog hinna uppdatera er lite med bilder förutom att det måste handlas, jag måste gå in mina kängor så jag inte får massa skavsår på vandringen och jag måste skriva den andra uppgiften så jag kan ta ledigt från skolan över sommaren sen.. Men en helg innebär ju många lediga timmar! :)

Det är bara två veckor kvar till sommarens första vandring, kul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: