veroniicakarlssons

Möhippan

Kategori: Allmänt

Jag vet att det var länge sen, jag har helt enkelt inte orkat. Har varit så fruktansvärt trött när jag kommit hem från jobbet så jag bara mentalt däckat. Fysiskt har jag väl lyckats hålla mig vaken några timmar, men hjärnan har stängt av samma sekund som jag stämplade ut från jobbet..

Har varit en del tuffa pass nu men det går framåt! Har jobbat typ 10 timmars pass varje gång jag jobbat men nu börjar jag få kläm på det mesta tror jag..! Nu har jag också varit ledig sen i måndags kl 16 så nu har jag hunnit vila upp mig. Ikväll och inatt är det jobb som gäller igen.. Men det blir kul tror jag!

Iaf, tänkte att ni skulle få se lite bilder från möhippan, är där jag är i tidslinjen tror jag. Sen ska jag försöka visa lite andra bilder från Sthlm innan midsommar och har ni tur får ni se midsommarbilder innan vi sticker på vandring på måndag! Vi är igång för fullt med packning, men mer om det en annan gång. Nu: Möhippa!

Jag hämtade Tezz på morgonen. Hon trodde att hon skulle ut till en kompis landställe så hon fattade inte så mycket när jag kom. Hon fick ögonbindel på sig också åkte vi o klättrade.
Tezz klättrade först men då tog hon sig bara halvvägs upp, det här är andra gången hon klättrade, då sprintade hon upp till toppen :)


Jag klättrade också hela vägen upp. Väl uppe så stod instruktören o kollade åt ett annat håll när jag ville ner, det var ganska läskigt, man var en bit upp liksom. Allt gick bra iaf, jag lever ;)

Efter klättrningen var vi o käkade lunch o hade lite frågesport. Jag har tydligen inte fotat någonting från det, men trevligt var det. Vi fick i oss några flaskor bubbel också så vi var på bra humör när vi närmade oss..


Den persiska dansen! Det var kul men svårt, vilket den här bilden kan visa:


Haha, lite suddig, men inte en enda person gör samma rörelse som en annan.. Hon förenklade till och med vissa grejer för oss, men vi fattade ändå inte riktigt ;)


Sen blev det ringdans med Tezz i mitten och då fattade vi iaf, då blev det drag ;) Det kanske ser ut som att vissa bara går med händerna längs sidan, men det var en del av dansen ;P


Fina kusiner :)

Dagen avslutades på räkbåten där vi åt gott o dansade. Där kom den persiska danslektionen till användning på dansgolvet :) Och Tezz fick va en svart ängel.


Det var en riktigt rolig dag o kväll som jag tror Tezz uppskattade mycket! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: