veroniicakarlssons

FOR

Kategori: Allmänt

Nu är helgen över för denna gång vilket betyder lite ledighet för min del. Har jobbat fredag-måndag så imorn tänkte jag faktiskt bara vara hemma hela dagen! Hade FOR på jobbet i helgen vilket betyder att konsulten (chefens chef vilket är densamma som Fredrik :P) är där o kollar på allt inom kvalitet, service och renlighet. Jag var servicechef under fredaglunch och vi fick väldigt bra betyg på servicen i kassan vilket var väldigt roligt. Jag fick mycket cred av min chef o skiftledarna så det var såklart roligt. Vi klarade också hela grejen, vi fick alltså godkänt i både kvalitet, service och renlighet vilket självklart också är kul!

Igår o idag har jag hadt utbildning med en ny tjej på jobbet så det är lite lugnare pass, vilket har varit skönt. Har nämligen även varit sjuk hela helgen så hade nog inte pallat med två tuffa pass igår o idag också. Nu börjar jag däremot känna mig frisk, så snart kan man va igång med allt kul i livet igen. Jag visste ju att jag skulle sluta träna i och med att jag åkte till Sthlm, men hade ju inte räknat med att bli sjuk så att det skulle bli typ 2 veckors uppehåll. Tror iaf att jag kan köra igång igen på onsdag, för imorn tänker jag som sagt bara ta det lugnt!

Nej, nu ska vi tydligen sova har Micke bestämt.. Tidigt?! Ja! Men skönt.

Har jag ens skrivit om dopet/bröllopet än?? Tror inte det, ska kolla, annars kommer det en inlägg om det imorn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: