veroniicakarlssons

Soldyrkarna

Kategori: Allmänt

Solen skiner ute, men det blåser starka vindar så när vi kom in från promenaden idag var det två små jyckar som ville värma sig inne i solen istället ;)



Ja, nu har det snart gått 5 veckor sedan Micke var nere i Sthlm o hämtade Dixi. På fredag rullar vi neråt igen och då ska hon få flytta in i sitt nya hem med sin matte. Jag har en känsla av att två stycken kommer vara riktigt glada den kvällen, Sandra o Dixi! Fy, jag kan inte ens tänka mig att vara utan Aston så länge.. ändå har vi köpt en resa till Thailand i tre veckor, hur ska jag klara mig utan min älskling? Det ska nog gå bra, han kommer ju ha det bra han också, han ska ju få bo med Dixi bland annat!

Igår fick vi en ny uppgift i skolan. Jag ska skriva om Korea när Japan hade det som koloni. Varför de valde Korea och vad det har fått för effekter. Intressant och inte så supersvårt, en perfekt uppgift ;)

Har haft utbildning på jobbet hela helgen, shit vad jag snackar då asså.. Var så trött i rösten igårkväll när sista passet var över. Men det går riktigt bra faktiskt och alla runt omkring mig bara säger hur duktig jag är, riktigt kul faktiskt! Snart komemr jag ju börja jobba som servicechef också så jobbet har ändrat karaktär lite nu o det e ju kul, inte samma sak dag in o dag ut..

Nu ska jag passa på att umgås med mina vovvar medan jag har dem här hos mig :) Fast Aston är sådär nöjd med mig idag..

Han fick nämligen duscha nyss stackaren, finns det nåt värre? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: