veroniicakarlssons

Söndagsmys

Kategori: Allmänt

Elle mys alla dagar i veckan kanske? Iaf om hundarna får bestämma. Just nu ligger Aston i mitt knä i soffan och Dixi ligger på mickes ben i andra soffan. Ja, de är riktigt goa de små liven! Inte minst med varandra. Är inte ovanligt att de nu för tiden återfinns liggandes nära varandra medan de sover sött. Självklart vaknar de alltid när jag kommer med kameran..






Ja, de är ganska mysiga de små liven..

Den här helgen har annars vart ganska tuff.. Mamma kom i torsdags för att hjälpa Fredrik o Leyla med flytten och för att flyga ner med Melissa till Sthlm igår. Så i fredagskväll var vi där. Melissa fick mysa och busa med hundarna en sista gång och från att nästan inte ha sett Aston alls de förta gångerna Dixi var med så fick han många kramar den här gången. Hjärtat brister lite då.. De är så söta!

Natten till lördag jobbade jag 01-04 o sen sov jag hos Fredrik o Leyla på deras soffa. Blev inte många timmars sömn innan det var dags att mysa lite med prinsessan innan hon åkte med farmor till Sthlm.

Åkte hem o tog det lugnt i ett par timmar innan vi åkte ner på stan igen för att hjälpa till att packa in i flyttbilen. Tog typ två timmar att få ner allt o in i bilen. Shit vad det var jobbigt.. Vi var nog alla lagom slitna efter det. Käkade middag tillsammans på All star o sen hem o sova ett par timmar innan det var dags för job 01.30-04.30. Vaknade kl 12.15 idag o hade kramp i vaden o träningsvärk i latsen.. Vette fan vad jag har gjort som fick träningsvärk där.. men men, så kan det gå!

Idag har vi varit på Mediamarkt för min mjölkskummare fungerar bara när den känner för det. Självklart fungerade den nr vi var där så det var bara att åka hem med den igen, jävla skitaffär. Micke påminner mig om att hata är ett starkt ord, men servicemässgt är Mediamarkt en stor katastrof!! Betalar hellre lite extra i fortsättningen för att slippa den butiken..

Kvällen lär spenderas framför tvn. Hela familjen verkar trött..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: