veroniicakarlssons

Twitter

Kategori: Allmänt

Har ju nämnt innan att jag även twittrar och ska jag va het ärlig är det nog det jag gör mest. Bloggen kanske uppdateras 3-4 ggr i veckan medan twitter uppdateras 3-4 ggr om dagen ibland. Så, för att ni ska förstå vad ni missar när ni inte följer mig på twitter så ska jag lägga upp en veckas twittrande så ni ser hur MYCKET  ni verkligen borde följa mig på twitter ;) twitter.com/vkarlsson9

Dags att sova. Imorgonbitti rullar vi till Sthlm för att träffa familjen, kommer bli bästa helgen på länge.

Trött kille på väg till Sthlm.


Bra helg. Systern gifte sig, systersonen döptes och AIK gick till semi.#Stockholm

Snöstorm i Sthlm. Inte roligt, hade blivit lovad vår!

Aston o Melissa kanske inte ska träffas igen på typ 5 månader, känns ganska sorgligt.


Ändrade planer, de får inte ses om 5 månader. Melissa ska till Spanien då. En annan gång. #bästisar

En bra sak med Sthlm: jag behöver inte betala för att Aston ska ligga vid mina fötter på bussen.

Fullpackad dag. Promenad med fru Jonsson, lunch med svärmor, bus med prinsessan, middag med tjejerna, packa inför morgondagens hemresa.

Är på väg till Vällingby. Tror inte jag har varit där sen i åttan när vi snattade på hm. Skippar nog det den här gången. Hashtagen kommer..

#äringenjävlasnorungelängre.

På väg tillbaka till tryggheten, hallonbergen centrum - min bas.

Missade tunnelbanan med en minut. Nästa gick efter 8 minuter så jag blev inte alls stressad. #Norrlandimig

Snart är jag framme på t-centralen, då blir jag nog stressad.#folkskygg #Norrlandimig

Jag bara skojade! Jag gillar situationer som andra kan uppleva som stressiga just eftersom jag inte blir stressad. #McDonaldsimig

Från och med idag blir Sverige officiellt ett storebrorsamhälle. Det spelar mig egentligen inte så stor roll, men vad kommer näst? #svpol


Snorig, hostig o ont i halsen. Kunde inte komma mer lägligt, eller??!!!!

Ska nog semestra i Timrå i sommar, så fint där. #sarkasm

Både jag o Aston börjar bli rastlösa nu. Skönt att det bara är 3 1/2 timmar kvar då.

En timme o tio min kvar nu. #kämpa

Käkar Zyx, för att jag får.

12 timmar dörr till dörr, det e fan inte illa. Eller??!!!!















Kommentarer


Kommentera inlägget här: