veroniicakarlssons

Helena

Kategori: Allmänt

Har haft finaste Helena på middag idag! Jättekul att äntligen få lite Sthlmsbesök i form av en vän upp hit. Hade städat o stökat hela dagen så kom hon en halvtimme för tidigt så var det ändå stökigt i köket, typiskt ;P Anledningen till att jag inte hann var iaf att jag o Aston hade varit ute o sprungit intervaller så det var en bra orsak ;)

Middagen blev västerbottensostpaj och nybakat bröd. Namnam! Sen blev det te och skitsnack på det. Förhoppningsvis hinner vi ses lite mer under helgen, hon är här och jobbar men kanske kanske hinner vi ses imorn, annars hinner vi iaf ses på söndag!

Den här dagen har egentligen bara bestått av förberedelser inför kvällen och regn, så inget att skryta med men har varit en ganska mysig dag med bus, vi har varit med varandra hela dagen och han är väldigt sällskaplig just nu. Jag klagar på att han är på mig hela tiden, men egentligen är det ganska mysigt. Han låg bredvid min stol när vi åt och sen på mina fötter när vi drack te. Nu ligger han ihopkrupen bredvid mig i sängen.. Inte bara jag som har saknat honom under praktiken, nån har nog saknat sin matte lite också.

Imorn blir det lite träning och sen kanske bio med Fredrik och kanske en fika med Helena. Sen nattjobb på det, great!

Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: