veroniicakarlssons

Karaktär

Kategori: Allmänt

Google crome här, så skyll inte styckinelningen på mig, den är helt enkelt obefintlig i crome.
Mycket snack om karaktär här hemma just nu. Framför allt då det gäller träning och vad vi stoppar i oss men också typ städning osv. Vi har den inte, den är som bortblåst karaktären. Ändå älskar vi båda känslan efter, när man just tränat eller när man fått det rent ochsnyggt hemma. Men vi ser sällan till att det blir så. Men nu! Nu har känslan infunnit sig. Vi tog krafttag igår och både städade o tvättade. Nu har jag precis varit ute o sprungit runt Nydalasjön med Aston (klarade inte hela men sprang iaf 8 km lite drygt så jag är nöjd!). Det enda som är kvar är att ta hand om tvätten nu när den är ren, men det ska vi göra idag! Sen kan vi ta helg utan dåligt samvete!
Jag kan erkänna att när det gäller städning så är det Mice som står för karaktären, men träningen är det nog just nu jag som står för. Men nu ska vi försöka hitta tillbaka båda två, så vi får det rent och snyggt hemma, och så vi också blir rena o snygga ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: