veroniicakarlssons

Långhelg

Kategori: Allmänt

Gud vad skönt det sa bli med lite ledighet! Jag känner att jag är redo för sommarlov nu, det är alltid så med sista momentet på varje termin, man orkar inte riktigt komma igen. Men som tur är är det inte så mycket som ska klaras av tror jag. Jag ska lägga på ett kål med läsningen så att jag inte har så mycket kvar sen och då är det egentligen bara en Berlinresa (och det kan man ju inte klaga på) och sedan en uppgift som ska göras efter. Vi har en uppgift inför också men det är typ att berätta om en plats i 20 min och vi är två stycken som ska göra det så det lär va lugnt! Men som sagt, dags för lite ledighet, idag var jag så trött att jag glömde bort läxhjälpen. Som tur var var det bara en som kom, men ändå, stackaren fick sitta där o vänta..

Den här helgen är jag ensam hemma med Aston, det är mysigt att ha honom för mig själv tycker jag. Däremot kräver han MYCKET av mig. Hn är ju så himla pigg. Idag var vi först ute o gick i 40 minuter innan frukost. Sen vid lunch var vi ute i en timme och då sökte han även lite mat i 10 min. När jag höll på med middagen så låg han bara o stirrade på mig och det fortsatte även efter jag hade ätit. Så efter middagen gick vi ut i 45 minuter och inte förrän efter det var han trött på riktigt. Nu ligger han iaf o sover bredvid mig, mys!

Imorn kommer Helena hit. Hon ska jobba i Umeå i helgen så då blir det middag o skitsnack, sen på fredag ska jag o storebror på bio. Han ska också jobba här i helgen. På lördag blir det middag hemma hos Anna, Mattias & Saga i deras nya hus! Sen ska Aston få sova där när jag jobbar ett långt nattpass :)

Nä, nu ska jag klia min hund lite på magen och sen sova.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: