veroniicakarlssons

Det här med djur

Kategori: Allmänt

Alltså, jag måste säga att det är tur vi har hundarna. Dom är så söta o så kärleksfulla och nu när jag knappt har skola i veckorna utan bara sitter hemma o oläser hade det ju blivit tråkigt utan dom! Aston ligger ju ofta under bordet när jag sitter vid datorn. Det är lite krångligt, men väldigt mysigt. Mest krångligt blir det när jag reser mig för att t ex hämta något, då har han tagit det mesta benutrymmet när jag kommer tillbaka.
 
Haha, man ser på blicken att han vet att han inte kommer få ligga kvar så ;) Det är ganska kul med Aston, han vet ju egetnligen exakt vad han får o inte får göra, men gör han något som är på gränsen då tittar han på en på det här sättet. Men den här blicken betyder även "kom hit o klia mig" för går man emot honom nu så flyttar han sig inte, då lägger han sig istället på sidan och vill bli kliad på magen.
 
Ja, han kan resa sig upp också och kräva att bli kliad också, så då får jag klia honom med ena handen o skriva med den andra..
 
Dixi däremot, hon ligger i Astons säng bakom stolen.
 
Ja, dom är mysiga dom små liven!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: