veroniicakarlssons

Gos

Kategori: Allmänt

 
Börjar med en bild på mysmonstrena! Ja, de är riktigt mysiga faktiskt. Dixi vill helst ligga på någon hela tiden, och får hon inte va på så ligger hon så nära som möjligt. Aston är ju inte riktigt så, han har ju sitt hörn i soffan där han helst ligger. Sen när det har gått en hel kväll kan han ha jobbat sig närmre o närmre så han till slut ligger med huvudet i ens knä och då får man njuta i fulla drag för då är han världens mysigaste. Med Dixi behöver man inte direkt längta efter att få mysa, hon kommer o kastar sig över en och ger en all kärlek hon har ;)
 
Gårdagen blev ganska mycket en vilodag. Va ute o gick ca 70 min med hundarna, det var bra. Dixi va väldigt trött redan i början av promenaden men hon orkade. Hon drar inte alls i kopplet som tidigare. Hon drar när hon är nödig och när hon vill in men annars är hon hur lugn som helst. Sen skrev jag 3 sidor på uppgiften. Jag ska väl läsa den ikväll bara för att se att allt ser bra ut men annars tänkte jag vara färdig med den nu. Så idag blir om möjligt ännu mer vilodag ;) Nä, inte riktigt. Strax ska jag rasta vovvarna innan jag ska iväg till gymmet för ett bröst- och axelpass. Efter lunch hinner jag förhoppningsvis med en lite längre sväng med hundarna innan det är dags att åka ner på jobbet för möte.
 
Sen blir det nog en lugn kväll hemma.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: