veroniicakarlssons

Helg!

Kategori: Allmänt

Nu är det helg och för ovanlighetens skull är det ju skönt även för mig! Inget jobb den här helgen utan bara ta det lugnt och umgås! Ikväll ska vi hem till Ivan och Anna, Ivan fyller år så han ska få paket o vi ska få tårta ;) Sen blir det att dricka lite vin o spela lite spel skulle jag tro.
 
Imorn skulle det regna hela dagen men nu verkar det som att det ska bli ganska fint väder så då kanske vi gör någon utflykt. Funderade på att åka till Tavelsjöberget, där var vi ju en gång förra hösten o det var jättefint, men kanske bättre o ta det på söndag nr det har hunnit torka upp lite för idag har det ju regnat hela dagen!
 
Sen tänkte jag faktiskt ge mig ut o springa på söndag med Aston. Spännande, var ett bra tag sen. Men 5 km borde jag ju klara hur som helst o Aston behöver också få röra lite mer på sig. Dixi har ju varit magsjuk och då har promenaderna minskat även för honom, men nu är hon frisk så helgen lär bli fartfylld för deras del så han får springa av sig lite av den energin han samlat på sig i veckan.
 
Förresten har jag nyss suttit o satt in massa foton från förra året i fotoalbum. Kollade igenom Astons fotoalbum och jag smälter när jag ser bilder på honom från när han var liten. Tänk om han hade varit så snäll som han såg ut ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: