veroniicakarlssons

Känslan

Kategori: Allmänt

Känslan när man går från gymmet och vet att man har vilodag dagen efter, den är grym. Det är ju kul att träna men mitt träningsupplägg är träna två dagar, vila en dag, träna två dagar, vila en dag etc. Så när man har avslutat passet den andra dagen är man rätt mör. Den goa känslan fick jag ha igår när jag gick från gymmet. Idag är det vilodag med andra punkter på todo-listan. Men framför allt måste jag ju vila, det är ju det dagen är till för ;)
 
Strax ska jag plugga lite, sen ta ut vovvarna på promenad, det verkar ha regnat en del inatt men nu ser det ut att spricka upp. Igår var vi ute i 50 min i spöregn, sen var vi dyblöta när vi kom in. Dixi gillade det inte alls!
 
Annars ska jag väl samla mina krafter o ta hand om disken. Micke hatar när disken står kvar på diskbänken när han kommer hem, men helt ärligt är det lika tråkigt att gå upp på morgonen och se den stå där.. Men vi har kommit in i någon dum cirkel där diskmaskinen alltid är färdig på kvällen och sen måste det torka lite o då är det inte redo förrän på morgonen.. Och då blir det mitt jobb.
 
Sen har jag typ 3-5 sidor att skriva tills på torsdag så jag tänkte göra det idag så blir jag ledig från skolarbete imorn! Då ska jag bara på möte på jobbet imorn isf!
 
Ikväll blir det tvättstugan också. Ja, en del finns det att göra, men mellan allting ska jag vila ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: