veroniicakarlssons

Ny vecka igen

Kategori: Allmänt

Veckorna rullar förbi i ett högt tempo, det tycker jag är helt okej just nu. Men jag hoppas att hösten för den sakens skull inte rullar förbi lika snabbt. Jag vill ha en lång höst i år. Helst behöver jag inte se vintern alla innan vi åker till Thailand. Skulle va så skönt nu när vi har två hundar om man slapp den där halkan som kommer med vintern. Men å andra sidan kan jag ju köpa broddar för det sköna med vintern är ju att det blir torrare igen o man slipper torka tassar efter varje promenad.
 
Planen för den här veckan är plugg o träning. Har en avhandling jag ska läsa och sen skriva något om tills på torsdag och på torsdag börjar också nästa moment som verkar handla om ekonomi och miljö.. Känns som ett område som behandlats mycket redan under utbildningen, tror tom vi ska använda samma bok som vi hade på samhällskunskapen när vi snackade miljö, men men, det är typ 4 veckor så det är väl ok!
 
Träningen går fantastiskt bra just nu, vet att jag tjatar om det, men det är kul när det går bra. Kommer faktiskt nyss från ett gympass, har kört rygg och biceps och snart är jag tillbaka i gamla nivåer (där jag låg för typ ett år sen) när det gäller ryggen. Känns bra, rygg är min favorit och den del som jag är absolut starkast i så det är kul o träna rygg. Nästa gång ska jag lyfta 60 kg i marklyft och det känns riktigt bra!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen o sen göra en kopp kaffe o läsa lite framför Ellen!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Härligt att träningen går så bra nu, heja heja!!

    Ja det kommer nog kännas helt sjukt, om hon är sådär stor bredvid en ettåring liksom... Snart snart!! :-D

    2012-09-18 | 08:55:01
    Bloggadress: http://lillapyret.bloggspace.se

Kommentera inlägget här: